Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 26 april 2012

Musik i regnet

Ingen ljusglimt på himlen som är dimmigt grå och regn ute som gör en kall in i märgen. Lyssnade på denna låt och då kändes allt bra ändå! Tipsades av en kär vän för ett tag sedan, men tog mig inte tid att lyssna då. Nu när jag gjort det blev jag glad, för den förgyllde denna gråa dag.

Jag älskar verkligen att lyssna på musik. Lyssnar betydligt mindre nu än förr i tiden, men när jag verkligen tar mig tid att bara sitta och lyssna så kommer en härlig känsla över mig. Mera sånt, för det gör mig på gott humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar