Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 11 maj 2012

Det kom ett mjukt paket...

Retrobrallor och body från Kokalal
För ett tag sedan beställde jag kläder till lilleman på nätet från en sybloggare som kallas Kokalal. Jag föll för de fina retrobrallorna. Idag kom de hem och jag är så nöjd! Det verkar vara riktigt bra kvalitet och de är så ordentligt sydda. Rekommenderar er att kika in på hennes fina blogg.
Bodyn satt perfekt!
Byxorna var lite lång i benen än så länge

Jag hittade till bloggen när jag googlade på "Att sy en mössa". Det är nämligen min lilla hemliga passion, att sy. Nu var det ett tag sedan, men jag har sytt mössor och mjukisbrallor till barnen.
Byxor och mössa som jag har sytt!
När hösten kommer så ska det bli nya mössor. Det var enkelt och snabbt gjort att sy på en vanlig symaskin och det finns massor av fina tyger att välja på. Har även klippt ut ett mönster på en body, men det var ett tag sedan och nu har jag lite svårt att ta tag i det igen. Vi får väl se om jag slutför den någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar