Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 5 maj 2012

Förhoppningar om en trevlig kväll

Ser så fram emot denna kväll. Alla i familjen har gått om varandra idag och strax blir vi samlade allihop. Förhoppningsvis blir det en trevlig middag, där alla äter glatt och sitter still. Lillhjärtat är i alla fall frisk nu, om än snorig och lite hostig. Ruskigt stor skillnad på vad jag orkar ta för mig, efter att ha sovit nästan ostört i natt, jämfört med tidigare dagar.

Nä, nu ska det bli gott med ett glas rött. Vinet är från Sydafrika förstås, inget annat duger här hemma. Får bli ett inlägg om världens vackrast plats tror jag. Landet där allt började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar