Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 13 maj 2012

Mansförkylning

Basketdrake från igår
Idag är min kära man sjuk. Han har jätteont i halsen och jag hoppas verkligen att det inte är halsfluss (det är nog bara en förkylning som bara män kan ha...dvs en mansförkylning...hihi). Det betydde i alla fall att min sovmorgon brann inne. Lilleman förstod nog att vara snäll med sin mor, så han sov till halv nio. Helt ok. Sen har det vart fullt upp. Jag har hunnit ge alla frukost, varit ute i lekparken, utfodrat lunch, sövt lilleman och åkt till leksaksaffären. Det var trash pack som skulle köpas (för barnens egna pengar). Det verkar vara nya grejen att köpa och byta mellan varandra. Jag skulle ha kollat på basketkorg, men det glömde jag bort av bara farten. Vi fick också köpt skor, tofflor och glass på max till barnen. Nu har jag handlat middagen och barnen är utflugna. En riktigt härlig och fartfylld dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar