Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 14 maj 2012

Mera musik

Bild lånad från wikipedia
Den musik som jag oftast lyssnar på här hemma är barnens musik. Storkillen poppar mest och favoriten är Michael Jackson! Ingen aning hur han först stötte på han, tror det var på en mimfestival där en kille mimade och dansade till MJ och vann. Min kille kan alla hans rörelser (sett videor på you tube). Han är den stora idolen helt enkelt! Favoriterna är Smooth Criminal, Billie Jean och Thriller. Själv har jag fastnat för Dirty Diana och They don´t care about us. Tala om en stor artist som fortfarande lockar 8-åriga killar till att dansa och sjunga framför spegeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar