Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 15 maj 2012

Promenader

Igår orkade jag inte gå någon promenad. Blir bättring idag. Först gick vi/springcyklade till dagis. Den där springcykeln kan jag varmt rekommendera. Tjejen lärde sig cykla på nolltid! Nu vill hon helst ha springcykeln och inte den vanliga. Alla sätt vi kommer iväg på är ett bra sätt.
Snart ska jag gå en längre och snabbare promenad, när lilleman ska sova. Får hoppas jag orkar bara. Jag har svagt ont i huvudet och är hungrig. Jag undrar om det beror på min nedtrappning av ätande? Så här jobbigt har jag inte tyckt att det varit att börja förut. Det kan bero på att familjen är så mycket större och krävande nu eller så något annat.

Nä nu blir det fruktstund och kaffetime, tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar