Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 30 maj 2012

Sommarkläder

Jag passade på att prova lite sommarkläder medan lilleman sov. Sist jag provade klänningarna var det ingen rolig syn. Det var bara ett par månader efter förlossningen, så det var förstås dumt av mig att tro att de skulle passa. Idag satt alla klänningar perfekt, åhh vad glad jag blev!
Fr v. Klänning Esprit/Joy/MQ
Igår kikade jag in på Marys blogg och såg en fantastisk tunika, som skulle passa perfekt på mig i Barcelona. Det var bara att ta lilleman med till Nordljus och prova en (ni skulle ha sett vilket mysigt provrum, synd att kameran inte var med), och så fick jag göra av med lite pengar (jag som har så mycket över nu....).
Nu känns allt väldigt mycket bättre. Jag ska bara hitta ett par passande skor och så måste jag köpa barnpresenter, för nu är det tre barnkalas på gång.

1 kommentar:

  1. Vad härligt med klänningar, det är så somrigt, och extra kul när de passar :)

    SvaraRadera