Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 16 maj 2012

Tidig morgon

Idag ska jag åka till jobbet igen. Jag ska bli intervjuad i en timme om framtiden. Jag hoppas att mitt år hemma har gett mig perspektiv på vad som är viktigt och vi får se om jag lyckas förmedla det. Det blir inte lika bra upplägg som förra gången, så jag gissar att lilleman kommer vara vaken. Nåja, det får gå det med. Har packat en liten lekväska till honom att ta med.

Det blev en tidig morgon för mig. Rätt skönt att få duscha länge, sminka mig (kors i taket) och göra i ordning frukost i lugn och ro. Ännu bättre när mina små älsklingar trippar upp, ger en varm gomorronkram och bara är så nöjd och glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar