Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 21 maj 2012

Utvilad


Det var ett smart beslut att spendera söndagen hemma i lugn och ro. Barnen lekte med kompisar, vi fick storhandlat och jag fick till en riktigt lång promenad, som var tänkt att kompensera den goda och trevliga helgen. Det känns som om hela familjen är utvilad och på piggt och glatt humör! Solen strålar och jag och lilltjejen planerar för en cykelutflykt. När lilleman ska sova i vagnen kan vi ta oss till en lekplats vid en sjö lite längre bort.

Våren kommer otroligt sakta i år här. Nere i Skåne verkar sommaren ha kommit och här är knopparna synliga, men inte utslagna på äppelträdet och körsbärsträdet.

Det är nära, nära. Det brukar bli så underbart vackert i vår trädgård när det börjar blomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar