Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 11 maj 2012

Vår förmiddag så långt

Nya Mama kom för någon dag sedan och först nu har jag tid att bläddra i den. Resulterade i att jag grät en skvätt efter att ha läst om Emma Igelströms livsöde. Detta är den enda tidning jag prenumererar på och det är rätt mysigt att dricka kaffe (ingen choklad idag) och bläddra i den.

Lilltjejen "bakar bullar" med leklera, ritar och lyssnar på musik. Just nu verkar det vara låtar med tema fåglar som gäller. Dels  Det var en gång en fågel och sen den betydligt bättre Flickan och kråkan.
Härliga färger på bullarna!
Lilleman sover skönt ute i vagnen. Det verkar vara bäst att sova i gråmulet väder.
Ja våra fredagsförmiddagar är inte de mest actionfyllda, det är helt enkelt sköna fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar