Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 21 maj 2012

Vårutflykt

Jag packade lilla ryggsäcken med lite fika och tog vagnen med lilleman och en cyklande tjej på utflykt.


På sommaren är här fyllt av badgäster, nu var det tomt med folk och vattnet låg stilla.
Lekplatsen har sett sina bästa dagar, men det finns i alla fall gungor och det brukar duga.



Kaffe och macka i solen var inte fy skam.
Åh vad jag längtar till sommaren så att jackan kan åka av och vindarna är varmare.
Förmiddagen var en enda stor ljusglimt. En lycklig tjej som kunde cykla hela vägen dit och hem, stanna och starta utan problem. En sovande lilleman och en promenad för mig i raskt tempo. Ren njutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar