Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 15 juni 2012

Bebis överallt!

Lådorna i vårt nya kök är verkligen lämpliga för nyfikna småfolk! Det dras ut lådor och skjuts in. Det pillas på förpackningar och hälls ut, vaniljsocker idag. Jag plockar bort bebis, stänger lådor, torkar upp och börjar om igen. Jag kan inte hjälpa att småle, fast det är lite jobbigt. Han älskar diskmaskinen, så vill man få något gjort så fäller jag ner luckan och tar bort bestickkorgen. Måste nog hitta några bra lådspärrar, för de vi har idag kommer han kunna klämma fingrarna i.

Idag är det jag och barnen hela dagen och kvällen då mannen ska på middag efter jobbet med sina fotbollspolare. Bäst att starta dagen med lite handling och sedan förhoppningar om att det blir lite varmare ute, för solen lyser i alla fall! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar