Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 23 juni 2012

Flygande Jakob

Idag blir det Flygande Jakob till middag. Den gör jag så här:
  • 1 grillad kyckling i bitar
  • 1 paprika (kan uteslutas)
  • Bananskivor från 1-2 bananer
  • 3 dl vispad grädde
  • 1 msk curry
  • 2 msk chilisås
  • 1 paket knaperstekt bacon (kan uteslutas)
  • Jordnötter
Allt läggs i en ugnsform och sen får det gotta ihop sig i 200 grader. Serveras med jasminris och sallad.

Vi hade inget bacon idag och ingen paprika, men det går bra ändå.

MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar