Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 6 juni 2012

Nationalkalasdagen



Idag är det ledig onsdag och Sveriges nationaldag och massor av barnkalas! Barnen har skapat idag och gjort egna födelsedagskort och snart måste vi börja passa tider.
I kylen ligger köttet i marinad, champinjonerna har en gömma av ädelost under baconet och solen lyser. Min man tycker att jag ska rensa i jordgubbslandet och det har han rätt i. Dags att få lite ordning ute med. Vilken härlig nationaldag!

1 kommentar: