Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 9 juni 2012

Ny sommarmusik

Nu har jag halkat tillbaka på den lätta sommarmusiken igen, istället för de tyngre och seriösare grejerna;-)
Agnes, bild från wikipedia
Loreen, bild från wikipedia


Just nu rullar dessa på spotify:
Jag tycker alla låtarna har en skön känsla i sig. De räcker väl över sommaren i alla fall.

Idag har jag så lyckliga barn att jag själv blir lycklig. Storkillen har just nu "mys" med sin allra bästa kompis och det innebär idag Guitar Hero och tax free godis.

Sköna härliga sommarlördag!

1 kommentar:

  1. Ja det hoppas jag att du gör, tycker olivoljan rundar av tzatzikin mkt bra.

    Tycker det är lite olika med musik, för mig varierar väldigt mkt efter humöret! :) Skönt att kunna byta sådär bara efter humör :) Älskar Spotify!

    SvaraRadera