Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 18 juni 2012

På utflykt

Idag har det varit utflykt med barnen, kusinerna och min svärmor. Vi tog oss upp på berget och sen gick barnen "Björnstigen". Under tiden skulle jag och lilleman gå en promenadslinga på 2,5 km för att han skulle sova gott. Men, nu har jag uppenbarligen ingen bebis längre. Han blev jättearg över att inte vara med de andra barnen, så jag gick 2 km (fick ta snabbast vägen tillbaka) med en skrikande och vrålande kille! Han blev inte lugn förrän alla barnen kom tillbaka:-) Jag gissar att det är en föraning hur han kommer att bli framöver - en som vill hänga på storsyskonen.
Klätterställningen

Efter strapatserna blev det grillad korv, lek och till slut glass vid Raststugan.

Väl hemma testade vi brännboll, som barnen tyckte var jättekul. Nu, efter middagen, är alla helt slut och jag lovade min stora kille att få spela på sitt ärvda PS2. Det blev Toy Story 3 och han är helt fast! Nåja, all den friska luft han fått idag kompenserar den timmen han får spela nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar