Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 27 juni 2012

Ressugen

Vi ska på långresa över nyår, så någonstans säger förnuftet att vi ska hålla oss hemma tills dess för att spara pengar. Men jag är så ofantligt ressugen! Jag vill åka norrut till mina hemtrakter, jag vill åka till Dalarna för att det är så vackert, jag vill flyga till Visby, göra Stockholm, se västkusten osv osv. Tänkte kanske se om det går att göra en miniweekend bara jag och min man och kanske lilleman.....Nästa sekund känns det orättvist mot barnen, men å andra sidan var det rätt länge sedan de var utan oss. Minns faktiskt inte ens när det senast var. De tycker säkert att det skulle vara ett äventyr det med.
Visby, direkt med Sundsvallsflyg
Tällberg

Ska ta och klura på vad vi kan hitta på i juli. Jobba vill jag verkligen inte, även om jag blivit tillfrågad. Nu förbereder vi oss för dagens simskola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar