Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 1 juli 2012

Sommarkväll



Åh vilken trevlig kväll jag hade igår! Jag tog mig ut till min vän A för grillning innan konserten med Lisa Miskovsky. Hela natten och förmiddagen regnade det, men sen sprack det upp och blev en jättefin eftermiddag och kväll. Vi fick sitta i lugn och ro och äta och prata, och det var längesedan må jag säga.
Efter middagen tog vi oss till Galtström som är så vackert så vackert. Här ser man kyrkan som vi gifte oss i för snart 4 år sedan.
Under konserten satt vi på en filt och smaskade efterrätt i form av kladdkaka, jordgubbar och grädde. Lisa är ju så gullig och berättade om minnen till varje låt och spelade endast i en knapp timme (tyvärr, kunde gärna fått vara längre).

Härliga härliga sommarkväll!

1 kommentar: