Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 28 juli 2012

Annica Bengtzon

Vi har börjat se Liza Marklunds böcker som blivit film. Har sett Nobels testamente, Prime time och nu senast Studio sex. Jag tycker de är bra, även om det tog ett tag att vänja sig vid att Helena Bergström inte spelar huvudpersonen. Vi har börjat hyra på Hemmakväll, eftersom vi då kan hyra två filmer till till barnen och därmed ha filmerna i en vecka. Vi trötta småbarnsföräldrar behöver nämligen 2-3 kvällar för att se en film;-)

Stora killen har haft ett helt gäng med kompisar och tittat på Pirates of the Caribbean och nu när de gick hem var han så nöjd. Alltid skönt med lite lugn och ro så här på kvällskvisten. Mannen gick ut för att fiska och jag ska försöka söva lilleman med en flaska välling. Det blev en härlig lördag och enligt väderprognosen blir det toppenväder imorgon, jag hoppas den stämmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar