Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 22 juli 2012

Brorsbesök

Min bror kom på besök igår till allas stora lycka. Han är omåttligt populär hos mina barn. Han fick till och med min stora kille att spela fotboll, och det är inte illa.
 Bada kunde vi inte göra, för nere vid vår brygga visade termometern 16 grader kallt.
Fika i solen var dock skönt och senare åkte vi och åt lunch på ett sommarcafé. Barnen fick glass, idag igen, och sedan blev det minigolf.

Lilleman firades igen och som vanligt är det de stora barnen som är mest intresserad av bebisleksakerna. Det blev grillning på kvällen, men sen drog vi oss in. Fem grader kallt har det varit i natt, fem!

Nåja, nu har vi en dag som vi inte vet vad vi ska hitta på med, så nu gäller det att klura lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar