Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 12 juli 2012

Filmtajm

Ja det regnar idag med, så vi for till Hemmakväll och hyrde oss lite film. Det är ingen pigg pappa i familjen, eftersom han inte kunde sova bra på nattåget. Storebror däremot är pigg och glad (han hade sovit hela tiden) och har berättat allt om gårdagen. Det riktigt gurglar skratt ur honom och det är härligt! Tvätten har fått sig en omgång också, så nu kan solen få titta fram så kan vi bara njuta av den:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar