Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 27 juli 2012

Pics från trädgården

Lavendel som vi fick i bröllopspresent 2008.

Smultron

Det blir mycket äpplen i år

Nöjda sysselsatta barn

Plocka i och plocka ur
Det är en riktigt bra sommar det här, med nöjda barn och därmed nöjd mamma. Nästa vecka börjar allvaret igen, för då börjar mannen jobba. Jag hoppas att det kommer gå bra att ha hand om dem själv och att solen fortsätter lysa. Det blir så mycket enklare då.

1 kommentar: