Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 26 juli 2012

Promenad runt badsjön

 Det är varmt och soligt idag igen. De stora barnen har åkt och badat och jag och lilleman har gått vår promenadslinga runt badsjön. Jag lyssnar på "Släpp inte taget" av Harlan Coben och den är riktigt bra.
Här kan man stöta på bävrar

Nu är nästan alla i släkten ute och reser, så vi är "ensamma" kvar i området. Känns lite tomt att inte bara kunna cykla runt och hälsa på dem. Barnens gammelmormor och morfar är hemma i alla fall, så jag kanske ska baka något gott att bjuda dem på. Jag funderar på morotskaka, det är ju mumsigt.

Ska ta och pusta ut lite i solstolen och höra vidare på min bok, det är spännande här i slutet!

1 kommentar: