Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 3 juli 2012

Simkunnig

Sommarsimskola är bara bäst! Nu är min son simkunnig. Han var nära innan och har bara blivit modigare och modigare dag för dag. Förra veckan tordes han inte hoppa från kanten i det djupa. Nu dyker han i och simmar mest hela tiden både crawl, ryggsim och bröstsim. Så mycket bättre det är att komprimera det till daglig övning jämfört med vanlig simskola, där det ska tragglas en gång i veckan.

Lycklig är han också och det är ju liksom meningen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar