Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 6 juli 2012

Sjösättning

Det var simskoleavslutning idag och direkt efter det och lunch så skulle barnens farfar sjösätta båten M/S Mella (namnet baseras på alla barnbarnens första bokstav i namnen).


Barnen lekte sedan glatt på en vattenrutschkana och nu ska middagen förberedas. Det blir naturligtvis grillat. En riktigt härlig sommardag där vi fått in alla ingredienser för att känna sig nöjd:-) Lite rosévin på detta och lugna snälla barn, så kan jag riktigt få slappna av på semestern!

1 kommentar: