Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 13 juli 2012

Vädergudarna med oss

Idag har jag lyckats få till en timmes promenad, utan regn. Det är så härligt att ta sig ut och lyssna på en bok. Just nu är det "Släpp inte taget" av Harlan Coben och den är riktigt bra. Gräsklipparen fick jobba lite också, för nu var det länge sedan det gått att klippa i och med att det bara regnat den senaste tiden.

Efter en sen lunch tog hela familjen en cykeltur för att handla lite och köpa glass till barnen. Tanken var att ta en paus vid affären och sitta i solen och äta glass, men vi fick snabbt cykla hem igen för himlen såg inte lovande ut. Väl hemma började det regna, så idag var verkligen vädergudarna med oss. Grillat ikväll och ett glas vin kommer sitta gott.

Härliga härliga semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar