Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 25 augusti 2012

Alla sorters mamma

Hux flux blev det lördag och helg och bara en vecka kvar som hemmamamma. Nu blir jag snart en arbetande mamma, men jag har även blivit fotbollsmamma. Idag är det första matchen för min stora kille och vi ska stå och sälja fikabröd, precis när han spelar match...

Det har varit en intensiv vecka, där jag mest åkt runt för att fixa saker (när jag inte krockar då). Nästa vecka ska jag nog lugna ner mig och njuta mer av att det är just sista veckan. Ja, det är en bra plan. Börjar med en lugn helg och fint väder. Sista grillningen kanske?


1 kommentar:

  1. Vi ska också grilla här ikväll och jag tänkte precis som du att det kanske blir den sista för i år. Lite vemodigt men ack så gott att grilla första gången nästa år igen. Det hade ju inte varit samma sak om vi gjorde det året runt, eller hur? :)

    Trevlig lördagskväll!
    Kram

    SvaraRadera