Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 9 augusti 2012

Äventyrsbad

Jag kör på som bara den denna vecka. Känner mig faktiskt lite slutkörd redan nu, men idag är det bara att bita ihop. Det ska nämligen bli äventyrsbad idag!

Bilder lånade från Himlabadet
Jag och lilla tjejen ska gå tillsammans, lilleman ska få härja hos farmor. Min stora kille ska också bada, men med sin lilla farbror. Det har varit planerat länge, men en 20 åring måste man tjata lite på för att få till en bestämd tid. Ja den lilla farbrorn är helt fantastiskt med våra barn och deras kusiner. Han brukar ta med dem på bio, spela fotboll och trimma dem på telefonspel. Han lär även gärna ut 11:ans gångertabell. Nu är det äventyrsbad som gäller och jag är övertygad om att detta blir en höjdpunkt på sommarlovet!

Fotbollsträningen igår gick fantastiskt bra! Från att ha haft en son som vägrat ens röra fotbollen så var det något som hände i sommar och nu var det sååå roligt igår. Fotbollsskor, strumpor och fotbollsskydd gjorde nog också sitt. Vi kör vidare på måndag och hoppas att det håller i sig:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar