Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 31 augusti 2012

Avslutningsfika

Det är ingen pigg tjej jag har hemma idag. Hon var vaken och rädd i natt i flera timmar så antingen är hon trött efter det eller så är hon på väg att bli sjuk, svårt att avgöra.

Det ösregnar ändå så vi hade hållit oss inne, förutom en snabb tur till affären. Medan lilleman sover ute i vagnen, med regnet smattrade på altantaket, så passade jag på att baka en äppelkaka. Det doftar ljuvligt i huset! Det blir ett bra avslutningsfika för oss när min skolkille kommer hem. Vilken njutning det har varit att få vara nära familjen under så pass lång tid. Nu får barnens pappa fortsätta, jag hoppas att han kommer att trivas hemma lika bra som jag.

Trevlig fredag önskar jag er alla!

8 kommentarer:

  1. Åh vilken mumsig kaka :) Den skulle jag mer än gärna äta :)

    Ha en underbar helg

    SvaraRadera
  2. Så fort tiden går...men papps lär ju sköta det hela med bravu! Ha en fin helg,
    Sussi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer gå finfint! Tack detsamma:)

      Radera
  3. Åhå vad den där kakan ser god ut!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag fick till den bra. Testa för den var god:)

      Radera