Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 6 augusti 2012

Blomstrande tider

Min stora kille är nöjd idag, så där nöjd och glad som gör att det är härligt att vara mamma.
Sonens slingerkrasse blommar!
Först upptäckte vi att vårens plantering nu ger vackra blommor. Sedan for vin till stan dör att kolla in en ny cykel och efter en minut hittade vi den. I eftermiddag kommer pappan hem med en snygg röd och svart Crescent. Den tänker vi hålla hårt i och aldrig mer att jag tror på att det omöjliga inte kan hända. Tjuvar kan finnas överallt.

Lite blåbärspajsrester i magen, en sovande lilleman och ritande barn (tips om ett bra Nintendo spel: Let´s Draw) gör att dagen är full av ljusglimtar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar