Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 26 augusti 2012

Butterflies

Efter en stormig morgon, som innefattade ett försök till städning, drog hela familjen iväg på familjedag. Vi har ju varit där tidigare i sommar med mindre bra erfarenheter, men denna gången gick det bra. Vi mötte upp en annan familj och lekte lite i labyrinten samt plockade smultron. Tjejerna fick ansiktsmålning och eftersom ordet fjäril kan vara lite svårt att säga, så sa lilltjejens kompis "butterfly" på svar vad hon ville ha för målning:-)
Vi fick i oss lite lunch och såg på gycklaren Arkadia. Då kom regnet, men vi hann även med en liten tur med häst och vagn, innan vi åkte hem.

På eftermiddagen tog jag med min stora kille och hans kompis för att se på Madagaskar 3. Vi fick med oss kinamat hem efter bion och nu är jag rätt slut. Det är lite förkylt här hemma, så jag hoppas alla sover gott snart så att vi är redo för en ny vecka. Sista veckan som hemmamamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar