Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 19 augusti 2012

Fotoalbum från förr

Jag har tagit fram alla mina härliga fotoalbum och tittat. Jag får helt enkelt fota av dem för att kunna visa er min Afrika resa. Albumen tog abrupt slut när vi skaffade digitalkamera. Ska man göra album eller förlita sig på datorn framöver? Jag som gillar att minnas borde nog göra album och skriva lite kort, men det tar sån tid och kostar så mycket pengar. Dilemma.

Det blir i alla fall senare, för nu ska vi våga iväg med hela familjen för lite shopping. Det behövs stövlar till stora killen, som annars är den blötaste killen i skolan (det finns en bäck som är rolig att leka i vid på rasterna). Vi mutar barnen med att även åka på leksaksaffären, så det går förhoppningsvis bra. Jag måste klä på mig nu, tar på mig ett stort tålamod helt enkelt!

Sista sommarlovdagen är här, välkommen rutiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar