Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 14 augusti 2012

Mysigaste stunden

Lilltjejen på dagis och en sovande lilleman gjorde att jag och min stora kille satt ensamma och åt lunch i lugn och ro. Vi pratade med varann och konstaterade att det var väldigt trevligt, men att vi trots allt saknade lillasyster (i alla fall en stund i morse).

Efter lunchen föreslog jag en liten lässtund i solen. Åh, så mysigt det var:-)
Sedan blev det dags för hämtning på dagis och så drog vi till badstranden. Lilleman lekte länge med hink och spade, men var inte lika badsugen idag. De andra badade och lekte i sanden och i lekparken.

Nu har jag precis hämtat ut ett paket och jag funderar som bäst om jag är värd innehållet eller om jag ska snåla och skicka tillbaka. Ska fundera till imorgon tror jag.

3 kommentarer:

  1. Nej men vilken härlig dag ni verkar att ha haft det. Och SOL. Det har ni inte varit bortskämda med denna sommar om jag förstått det hela rätt.

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om du skulle bli sugen på att hänga på:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/august/real-life-semesterhistorier.html

    SvaraRadera
  2. Du ÄR värd paketets hela innehåll och lite till // Ewa

    SvaraRadera