Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 3 augusti 2012

Ovanligt lugn dag

Idag har jag varit med lilleman hela dagen och de andra barnen har varit med kompisar, HELA dagen. De var bara hemma en kort stund vid middagen. Det känns jättekonstigt och nästan lite ensamt, speciellt när det inte var planerat så. Jag hade tänkt föreslå leksaksaffären för att inte tråka ut dem med mig, men det behövdes inte. Ibland är det detta långsamma jag drömmer om och när jag så får det så inser jag hur van jag är att ha mycket barn runt omkring mig.


Nu är barnen i alla fall hemma och myser i soffan med lite chips. Lilleman har somnat så jag ska passa på att snusa på mina fina. Mannen är på konsert och jag håller tummarna att det inte kommer regna på honom. Imorgon är det min tur:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar