Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

måndag 6 augusti 2012

Redo för ny vecka

Lilleman sover fortfarande och det är ju unikt, men han och jag var vaken länge i natt. Han låg bara och tittade med sina stora ögon på mig utan att säga ett ord. Tur att han verkar kompensera bra. Nu frukost och dags att köra igång en ny vecka!

Denna vecka hoppas jag åter på strålande sol och nöjda glada barn (verkar bra så här länge). Veckan kommer förhoppningsvis innehålla en grillkväll med vänner, rea-shopping av sommarkläder inför vinterns långresa och promenader. Vi får väl se vad som händer:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar