Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 1 augusti 2012

Snusa bebisar

Idag struntar vi i allt vad äventyr och cykelutflykter är. Idag ska vi hälsa på kompisar efter lunch som har fått tvillingar. De har även en kille och en tjej i samma ålder som mina, så jag tror det kommer bli en toppendag för alla åldrar! Vi stannar även för middag, och min man sluter upp efter jobbet. Solen lyser även om det inte är lika varmt. Tårarna har torkat från min stora kille som smög upp till oss vid 4-snåret i morse. Ja, nu vänder vi det här och har en riktigt härlig stund med vänner!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med tvillingar, finns få saker som är så underbara som att snusa bebis :)

    kram /iris

    SvaraRadera