Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

fredag 17 augusti 2012

Sommarminnen

Inte för att tjata, men det är strålande sol ute på en klarblå himmel! Fantastiskt att ha fått denna bonusvecka på sommarlovet. Vi har badat i fyra dagar i rad nu, så vi får väl se om vi får till ett bad idag med.
Efter denna skrivuppgift, så blev det så positiv respons att jag blev sugen att minnas fler resor. Jag kikade bl a in på denna blogg och insåg att jag ju varit på Hills of crosses, men det har jag glömt bort.

Jag låg och funderade igår kväll och kom på massor med reseberättelser. Jag reste rätt mycket under studietiden och innan barnen. Jag ska fundera om jag ska göra någon kronologisk ordning eller bara skriva om det som poppar upp. Jag ger det ett försök i alla fall. En liten reseberättelse har jag redan skrivit om och det var när jag träffade min stora kärlek.

1 kommentar:

  1. Ja det gäller att ta tillvara på de sista sommardagarna! Här gör vi samma sak.

    SvaraRadera