Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 5 augusti 2012

Utekväll

Vädergudarna förbarmade sig inte över oss igår. När vi satt vid åkanten och åt middag öppnade sig himlen. Vi lyckades dock ta oss vidare till arenan vid uppehållen och slapp köa. Väl inne blev det lite vin och tilltugg. När det sedan var dags för Melissa Horn började det regna igen, men vi smög oss upp på sittläktaren under tak och fick sedan höra en vacker konsert. Hon spelar inte precis ljusa och glada låtar, men hon sjunger fantastiskt och texterna är vackra.
Bild lånad från wikipedia
Efter det blev det standup med gänget bakom Badjävlar (Johan Rheborg, Henrik Schyffert, Björn Gustavsson och Peter Apelgren). De två förstnämnda var bäst och de andra två helt utflippade. Jag skrattade mest åt att jag inte fattade vad de höll på med på scenen.
Bild lånad från st
Vi var nöjd efter det och tog nattbussen hem. Det var en riktigt bra kväll och den låt som gjorde mest intryck på mig var Melissa Horns "Du är nog den". Vackert som bara den. Jag ska ta och lyssna in mig mer på Melissa om jag får en stund för mig själv;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar