Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 15 augusti 2012

Vilar mig i form

Det verkar bli en fin och varm dag idag igen. Vi har inga planer idag, så när sommarlovsmorgon är slut ska vi fundera ut vad vi vill göra.

Jag plockade röda vinbär igår och ska baka denna kaka (från bloggen En smaksak) eller denna (från bloggen Söta saker). Får se vilken dag det passar bäst.

Jag kommer ta nya krafttag med mat och träning nästa vecka när min stora kille börjar skolan. När jag sedan börjar jobba igen så kan jag inte läsa lika mycket på bakbloggar och inspireras till att baka och då blir det kanske lättare att vara striktare. Denna vecka låter jag vara och njuter av fina sommardagar. Jag vilar mig i form helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar