Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 19 augusti 2012

Vinbärskaka

Idag bakade jag en vinbärskaka. Det passade bra eftersom regnet drog in och vi kurar inne. Receptet hittar ni på bloggen Söta saker. Riktigt gott var det!


2 kommentarer:

  1. Den där såg riktigt god ut. Varför blir jag extra sugen nu när jag ska ta tag i att få bort sommarkilona? Konstigt. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du är som jag. Jag blir mest baksugen när jag bestämt mig för att minska ner på sötsaker....typiskt liksom!

      Radera