Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 11 september 2012

Ett steg fram och två tillbaka

Tänk vad lätt det är att halka tillbaka i gamla hjulspår. Idag har det varit två steg tillbaka, imorgon hoppas jag på ett steg framåt igen.

Positivt idag:
Jag kände igen tecknen och vet vad som utlöste min "ångestattack"
Jag har tagit mig tid att reflektera för att kunna gå vidare
Lilleman sov bättre än vad han gjort de senaste nätterna
Jag har börjat lyssna på en bok som verkar superbra
Jag ska antingen ut och promenera ikväll eller gå på body pump
Min familj är alltid den största ljusglimten om dagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar