Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 5 september 2012

Fullspäckat schema

Det var fullt ös idag. Har hunnit med lönesamtal, lunchpromenad, möte med min chef och med datakillen. Båda mina datorer är nu bedömda som uråldriga så jag måste be om en ny....

Hemma blev det middag och skjutsning till fotbollsträning. Därifrån åkte jag på ett core-pass och har tränat bålmuskulaturen och ryggen. Jag får säkert träningsvärk imorgon, för det var länge sedan jag tränat dessa muskler. Det var ett bra pass på 30 min, men jag skulle vilja kombinera med något mer. Ska klura på hur vi ska få ihop träning för alla i familjen utan krockar.

Nu blir det mys i soffan då läggningar och dusch är avklarade. Halva arbetsveckan är gjord, snart helg!

1 kommentar:

  1. Fullt upp ser och läser jag...
    Men nu är det fredag, så njut och ha det bäst i helgen!
    Kram Sussi

    SvaraRadera