Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 22 september 2012

Huvudbry

Nu sitter jag på sidan om simbassängen och funderar över gårdagen. Henrik Fexeus alltså. Han är helt otrolig! Vilken föreställning det var igår. Omöjlig att recensera, dels för att det skulle förstöra för andra som ska se honom och dels för att jag inte begriper allt som hände. Jag är ju lite av en skeptiker och vill gärna hitta en logisk förklaring (hur fuskade han liksom?), men jag kommer inte på det! Nåja, jag behöver inte förstå allt:) Det var en rolig kväll och nu vet jag att allting löser sig. Biljetterna låg kvar hemma, men vi kom in ändå:)

Idag ska vi ha barnvakt och gå på 40-års kalas! Det kommer bli fest på logen, så det blir varma kläder på. Barnen ser jättemycket fram emot en kväll hos farmor och farfar. De är ju mycket för att mysa och det kan de göra hos dem. Alla blir nog nöjda och glada!

1 kommentar:

  1. Vad roligt med fest på logen! Hoppas ni får riktigt roligt!

    SvaraRadera