Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 15 september 2012

La la la la la

Vi fick en bättre natt i natt. Nu springer det omkring en liten enögding här hemma och sjunger "la la la la la" till La la love låten. Tjejen är redo för simskola. Hon verkar pigg fast än rösten är lite hes. Hon blev överlycklig här på morgonen när det stod i tidningen att hon vunnit en biljett till äventyrsbadet. Mannen och min stora kille är på väg mot fotbollsmatch, den sista för i år. Fullt upp som vanligt alltså, men vi ska bara vara hemma i eftermiddag och det ska bli skönt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar