Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

söndag 23 september 2012

Ovetande vinnare?

Idag var det jag och lilltjejen som gick alle man ut. Vi trotsade vädret och klarade oss med bara några få regndroppar på oss. Det är så mysigt att få vara med barnen en och en. Så mycket mer jag hinner få höra om vad de tänker på.

När vi kom i mål visade det sig att jag hade vunnit förra veckan. Nu ligger det en trisslott och väntar på att bli skrapad. Tänk att jag kan vara miljonär;) Måste kolla upp det imorgon!

Halva familjen kom sedan iväg på födelsedagskalas och efter det har vi haft en lugn hemmakväll. Det är fortsatt sjukstuga, så imorgon är det bara jag som ska iväg på morgonen. Bäst att sova nu då, ska bara lyssna på min styckerska en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar