Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 13 september 2012

Plankan

Nu minsann kan jag skryta med att jag har gjort plankan! Kors i taket och oj vad jobbigt det var. Idag dubblade jag vikterna på stången och tog i mer. Det känns bra och roligt att äntligen ta sig iväg och träna. Det var några år sedan sist.

Bara en jobbdag kvar och så är det fredag! Jag ska försöka få till en lugnare helg än förra, men det visar sig väl. Det är simskola som vanligt och så måste det handlas presenter. Det vankas nämligen 5-års kalas!

Nu blir det sängen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar