Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

onsdag 26 september 2012

Utpumpad

Idag känns det i kroppen att jag lade på mer vikter på stången igår på träningen. Det är skönt på ett konstigt sätt, men jag känner mig helt utpumpad. Att jag har suttit i möte hela långa dagen gör mig inte särskilt mycket piggare. Nästa vecka måste det bli ändring på det för då börjar en stegräknartävling på jobbet. Vi ska gå med tappa trampet mellan Los Angelse och Las Vegas, vilket ska ske under två månader. Förra hösten var det en liknande tävling, men då var jag föräldraledig och kunde promenera rätt mycket. Nu blir det en större utmaning...

Det var i alla fall väldigt skönt att komma hem, med middagen klar och en nybakad sockerkaka. Jag som skrev att det är jag som bakar i vår familj, just nu är det tvärtom:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar