Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

lördag 1 september 2012

Vart jag än går

Ja, då fick jag äntligen reda på vad låten hette och hur det kom sig att jag kände igen sångaren!

Mycket bra enligt mig, och låten kan du lyssna på här.
Bild lånad från Dagbladet
Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen
Kommer du ihåg den?
Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.

Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går, vart du än går




2 kommentarer:

  1. Vilken vacker vacker text.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag har nog lyssnat minst 10 grr på den bara idag. Så urhärlig låt, kan inte sluta lyssna på den...

    SvaraRadera