Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

tisdag 9 oktober 2012

12 000 +

Idag kör jag en lista över de bra sakerna:
  •  Jag och de två minsta i familjen har varit hos polisen och fotat oss för pass. Skönt att ha det klart!
  • Ett paket är på väg hem till mig och jag hoppas mycket på innehållet.
  • Jag gick från en totalt stillasittande dag med c:a 2000 steg till en kraftig ökning med 12 000 steg, vilket motsvarar ett body pump pass på en timme.
  • Imorgon ska jag göra en utmanande arbetsuppgift som jag ser fram emot med lite skräck;-)
  • Det är inte allt för många dagar kvar till min första lön....jag längtar!
  • Nu ska jag ta en kopp te och mysa i soffan med älsklingen
Ja, ibland blir det inte mer än så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar