Om mig

Mitt foto
Jag är en 37-årig kvinna, fru, mamma, väninna och syster. De fyra starkaste och självklaraste ljusglimterna i mitt liv är min man och mina tre barn. Jag försöker kombinera en karriär med ett aktivt hemmaliv vilket inte alltid är lätt. Bloggen ska hjälpa mig att se de dagliga ljusglimtar som annars vanligtvis passerar förbi i ett stressigt familjeliv. Min andepaus i tillvaron.

torsdag 18 oktober 2012

Dubbelsidigt

Det blev ingen träning idag. Jag har varit med lilleman och kollat upp hans öron och det visade sig att han har dubbelsidig öroninflammation, med spräckt trumhinna. Inte konstigt att han skrek inatt. Han var väldigt busig på vårdcentralen, så han är inte så påverkad.

Nu sitter han och leker och vill inte sova, medan vi vuxna längtar efter sängen. Jag hoppas att Ipren och första dosen penicillin gör susen och låter honom sova heeeela natten.

Bara en jobbdag kvar och sen drar jag till Stockholm för tjejhelg med hotellövernattning och spa. Det ska bli kul!

1 kommentar:

  1. Härligt med egentid med tjejerna, och spa! Även där äg vi lika, det är det som väntar mig i helgen också!

    Ha en underbar helg och njut i massor!!
    Kram Anna

    SvaraRadera